.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلنگ ساخت اولين كارخانه خودروسازي در مازندران
هفته آينده، كلنگ كارخانه خودروسازي چري در بابل با حضور مسئولان وزارت صنايع و معادن و ايران خودرو به زمين زده مي‌شود.ميزان سرمايه گذاري اين طرح 200 ميليون دلار اعلام شد...
كلنگ ساخت اولين كارخانه خودروسازي در مازندران

رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران گفت: هفته آينده، كلنگ كارخانه خودروسازي چري در بابل با حضور مسئولان وزارت صنايع و معادن و ايران خودرو به زمين زده مي‌شود. 
 
مصطفي مهدي نژاد در گفت‌وگو فارس با اشاره به آمادگي كامل استان مازندران براي آغاز عمليات اجرايي اين كارخانه افزود: تاسيسات زيربنايي اين پروژه آماده بهره برداري است.
وي با اشاره به اينكه 45 هكتار زمين براي اجراي اين طرح در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: براي تسريع در ساخت اين كارخانه بزرگ، هفته گذشته جلسه مهمي با سرپرست وزارت صنايع و معادن برگزار شد.
مهدي نژاد با اشاره به مصوبه دولت مبني بر واگذاري خودروي ارزان قيمت به مردم بيان كرد: ساخت اين كارخانه با همكاري شركت چيني چري، شركت كانادايي ـ ايراني و شركت ايران خودرو به صورت زنجيره‌اي در شهرستان بابل ساخته مي‌شود.
وي با يادآوري اين نكته كه شهرك‌هاي صنعتي استان مازندران به عنوان قطعه سازان در اين پروژه مشاركت دارند، اظهار داشت: 49 درصد سهام اين طرح به ايران خودرو، 30 درصد آن به شركت چري و 21 درصد باقيمانده نيز به شركت قطعه‌سازان استان مازندران تعلق دارد.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران تاكيد كرد: رئيس جمهوري در سفر به استان مازندران به مردم قول داد كه از اجراي اين طرح حمايت مي‌كند و به همين علت هيئتي به اتفاق مسئولان ايران خودرو به كشور چين اعزام شدند.
مهدي نژاد در پايان، ميزان سرمايه گذاري اين طرح را 200 ميليون دلار اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1386
از تلاشها و پیگیریهای مجددانه و خستگی ناپذیر جناب شفقت استاندار محترم و پرتلاش مازندران در احداث کارخانه بزرگ خودرو سازی که یکی از آرزوههای دیرینه مردم مازندران بوده و باعث ایجاد اشتغال جوانان استان می شود کمال تشکر و سپاس را داریم.ان شاء الله خداوند به ایشان توفیق بدهد تا بتواند مازندران را که از قبل انقلاب محروم از صنعتی شدن بوده است ، بسمت صنعتی شدن رهنمون سازد.
بهلول 31 شهريور 1386
حالا هی آقایون ساروی برین زیراب همدیگه رو بزنین !! بیدار بشین آقایون ساروی که تحمل همدیگه رو ندارین هی برین زیراب هم رو بزنین .منم این احداث کارخانه را به عموم بابلی های شریف تبریک میگم و آرزوی پیشرفت هرچه بیشتر ایشان را در تمام امور دارم با آرزوی مرکز استان شدن شهرستان بابل...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.